söndag 18 december 2011

Julkort

Idag så har jag fått klart lite mera julkort - ja jag vet att det är för "sent" att skicka men jag har haft så många beställningar - att mina kort tog slut och jag fick skapa nya till oss själva.

Till dessa har jag använt mig av Papercraft scandinavias papper (fd Inkido).

Allt utom tårtpappret kommer från Papercraft

Jag har distressat kanterna och använt embossingpuller för att få det att glittra lite. Tomten har jag lagt clear embossingpulver på om och om igen för att få lite glans och 3D effekt. I stort sett allt från Papercraft

Även här kommer allt från Papercraft - just dessa papper älskar jag.
Förhoppningsvis så funkar min kamera bättre imorgon så skall jag fota de julkort jag gjort samt lite andra beställningar.

god natt...

//InaK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar