fredag 4 maj 2012

Utmaning 1 av förhoppningsvis många i maj...

Jag fann LillBlommans utmaning via Mias sida och tog den verkligen som en utmaning... för svår var den...Så här blev den...
Får se om jag hinner lite fler utmaningar ikväll nu när jag äntligen fått lite lust....

Förutom lite utmaningstips från Mia så visade hon även länken till en utmaning där man utmanar sig själv - så jag har bestämmt att jag skall ha ihop minst 500 poäng i maj - och innan det får jag inte köpa en enda pysselpryl till... (vilket jag inte klarade alls... jag hade beställt en liten fräck stämpel från Scrapfabriken... MEN den var ju beställd innan mitt egna utlimatum...;-) )

Ha en trevlig Pysselkväll!!
//inaK

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du klarade den utmaningen galant! Härligt kort med fina detaljer! Vad skoj att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera